Pokud prodáváte byt a nafotili jste jej prázdný, pak s největší pravděpodobností zájemce nebudete mít téměř žádné. Při prodeji záleží nejenom na tom, v jakém stavu je daná nemovitost, ale i jak ji prezentujete. Kromě popisku tedy bezesporu záleží i na fotografiích. Ty by měly být dostatečně kvalitní. Mimo jiné je vždy lepší prezentovat nemovitost, která je jakýmsi způsobem vybavená.
Zapojte home staging
Je potřeba do hry zapojit home staging, protože právě tento pojem se v praxi při prodeji nemovitosti využívá. Pokud byste měli zájem o realitní služby, s home stagingem byste se určitě setkali. Dnes je realitními kancelářemi a makléři využíván prakticky při každém prodeji. Jestliže nevíte, co si máte pod home stagingem představit, nezoufejte, rádi vás s tímto cizím slovíčkem seznámíme.
Home staging je uspořádání interiéru. Ve zkratce by se dal home staging přirovnat k interiérovému designu. Tým lidí se snaží, aby prodávaná nemovitost vypadala nádherně, a to převážně na fotografiích. Jak jste si mohli všimnout, home staging se využívá při prodeji nebo pronájmu nemovitosti.
Prodej s větším úspěchem
Pokud při prodeji home staging zařadíte do svých metod, máte vyšší šance na úspěšný prodej. Kromě toho podle odborníků bylo dokázáno, že home staging navyšuje cenu. V konečném důsledku tak svou nemovitost můžete prodat o pár tisíc až desítek tisíc korun více. Proč je home staging na tolik úspěšný, že se dnes bez něj realitní kanceláře neobejdou?
Je to především z toho důvodu, že si potenciální zájemci mohou představit, jak byt nebo rodinný dům vybavit. Bez toho, aniž by museli důkladněji nemovitost zkoumat. Fotografie, popřípadě prohlídka jim dostatečně napoví. Mají tak následně lepší přehled o tom, pro jakou nemovitost se na závěr rozhodnou. Home staging nemůže v žádném případě dělat každý, protože jde o uspořádání celkového interiéru. Jestliže se chystáte prodávat svou nemovitost, rozhodně nad ničím nepřemýšlejte a vrhněte se do home stagingu.