Prodáváte nemovitost, ale tíží vás otázka, jak na správnou inzerci? Inzerát by totiž měl být atraktivní, jinak nezaujme široké publikum, ze kterého by se mohl vyklubat potenciální kupec. Pokud se chystáte udělat obyčejné fotky, dvouřádkový popisek a následně to splácat páté přes deváté, pak úspěch rozhodně nečekejte. Čím lépe zpracovaný inzerát budete mít, tím vyšší šance na úspěšný prodej. Jestliže do hry nehodláte prozatím zapojovat realitní makléře, budete si muset poradit sami. Nezapomínejte ale na fakt, že prezentace je podstatná a v tomto směru hraje neskutečně velkou roli.
Prodej s realitní kanceláří nebo svépomocí?
Opatrní musíte být v obou případech. Když si prezentaci děláte sami, výhodou je, že víte, jak vypadá. Jestliže se vám o ní stará realitní makléř, kterého jste nevybírali podle recenzí, nemusíte se dočkat kladných ohlasů. Pokud tak učiníte, alespoň se o to zajímejte. Zeptejte se svého realitního makléře, jak vypadá vaše prezentace. V článku vám sdělíme pár informací, jak by takový inzerát měl vypadat.
Nemovitost nafoťte
Udělejte fotografie interiéru vámi prodávaného bytu nebo rodinného domu. Bude-li interiér vybaven, dodává to atraktivnosti. Je vždy lepší nabízet fotografie s vybavením, aby potenciální kupci měli představu o tom, jak by jejich nové bydlení mohlo vypadat. Z fotografií neuškodí krátké video, ve kterém budou poskládané snímky. V případě, že se toho nebojíte můžete sami natočit video prohlídku. Pomocí ní dáte jasněji najevo, že svůj prodej myslíte opravdu vážně.
Cena dělá problém všem
Špatně zvolená cena nemovitosti může potopit každý inzerát. Nezáleží na tom, že jste práci věnovali několik hodin nebo dokonce dní. Jde o velmi drahý majetek a nemáte-li svého osobního realitního makléře, nechte si nemovitost ocenit. Jedině tak získáte nejpřesnější hodnoty, za které můžete byt nebo rodinný dům nabízet.
Zapomeňte na suchý popisek
Čím více informací do popisku zadáte, tím snížíte riziko dotazů od vašich zájemců. Budou totiž vše vědět z popisku nemovitosti. Mimo jiné se vyhnete i zbytečným prohlídkám, které vás budou stát zbytečné finanční prostředky. Popisku věnujte největší množství času a svůj byt nebo rodinný dům popište do posledního slova.
Publikace inzerátů
Svůj inzerát sestavte a vložte na nejnavštěvovanější realitní servery, mezi ně patří například Sreality.cz od Seznamu nebo Reality iDnes od společnosti iDnes.cz. Tady platí pravidlo, že méně je někdy více. Jistě uznáte, že pokud nabízíte byt v Ostravě, bude vám inzerát na pražských realitách k ničemu. Inzerát také můžete vložit na Bazos.cz nebo Avízo.cz.